Monday 2 December 2013

分享∥ ♬ 簡簡單單的Cafe Cocomo ♪


尋日同傻佬周圍行街,行到THE ONE 好累就諗住是但入一間店舖食晚餐,
見到呢間好簡簡單單既Cafe Cocomo,價錢方面係尖沙咀黎講都算幾平,
所以就入左去試下啦!
兩個人叫左兩個套餐黎食,包飲品,餐湯同餐包~
個份量真係好多,食到好飽... ( 可能因為我細食,所以覺得好好飽..)





餐包其實真係無咩分別,是日餐湯係甘筍忌廉湯,
傻佬話呢個湯比較淡,唔算太濃郁..
不過我幾鍾意個沙律,好好味!





另外,我地叫左鮮蝦蠔肉蕃茄意粉同咖喱炸豬扒飯,
個賣相就真係麻麻地,不過食落都唔錯嫁,
可能我地兩個對食無咩要求,所以整體黎講呢間Cafe 真係唔錯!我都幾鍾意呢間cafe,因為佢地既服務真係好好,店員都好nice!
呢間cafe 仲有其他好得意既甜品,可惜真係好飽既關係,唯有下次先再去試試啦!

0 意見:

Post a Comment