Tuesday 31 December 2013

分享∥ 美白保濕面膜。 冬季最愛 ♥



近排天氣又凍又乾燥,拎返之前買落既Mask 黎用,
分別係: 我的美麗日記 蜂王乳同即效保濕面膜

首先講下蜂王乳面膜先...
呢個mask 真係買左有一段時間,買左之後又長放係傻佬屋企,

近日佢俾返我就拎黎試下啦~ 我諗包裝上應該會有改變... 哈哈
平時都係洗完面就敷上呢款mask,敷大約15mins 後撕開佢,
見到面上有小小白咗,不過保濕效果真係唔錯~
如果有特價既話都幾平,係學生既首選!

近日去萬寧行下,見到美麗日記新出左幾款包裝上有公仔既面膜,
見到就衝左去買左返黎,哈哈哈!
因為我皮膚偏乾,入手既面膜都主要係保濕為主,
所以買左即效保濕面膜,一包5塊...
用曬5塊so far 都覺得一般般,保濕效果唔會好long lasting...
我會選擇買蜂王乳面膜多d :D

宜家我的美麗日記既面膜紙改良左好多,
個紙質同innisfree 既真係差唔多,我個人都幾愛呢個質地!
(以上都係我個人既意見,只供參考! )

就這樣咯! BYE~

0 意見:

Post a Comment