Thursday 27 June 2013

分享∥ 蘆薈保濕面膜大集合。 夏日最愛 ♥



自己本身既皮膚係屬於混合性偏乾,有小小敏感,
最好用D簡單,冇咁多香料成份既Masks~

個人好鍾意含有蘆薈成份既產品,當然Masks 都唔例外XD 而使用方法就係:::
每次都會將Paper Mask 放係雪櫃到, 用既時候拎出黎Fu上面,
冰冰涼涼既Mask可以順便幫你收細毛孔~



以下我想介紹一D 價錢實惠既Paper Masks 俾大家參考下!
首先想介紹下既係我的美麗日記系列::

Aloe Mask 同 Mexico Cactus Mask 我的美麗日記係可以去各大型連鎖店購買,
價錢大約係HKD $ 60 左右 ( 襯佢特價先買.. 哈哈)
呢兩隻Masks 質地唔錯,好薄,雖然精華唔係話好多,
但係整體Fu 完既效果真係好好,好保濕,面油都出小左!



個人最愛就係Mexico Cactus Mask , 用完手上既存貨會再回購!
另外想介紹既就係:: 美肌之誌 蘆薈仙人掌花保濕納米面膜 同 Etude House Aloe Mask
價錢方面: 美肌之誌 蘆薈仙人掌花保濕納米面膜(7 Pieces)  大約HKD $ 50-55 左右
 Etude House Aloe Mask (1 Piece)  大約係HKD $ 3 -4 左右
Etude House Aloe Mask  係我係Gmarket 果到買嫁,
果時香港仲未開專門店,而Gmarket果到特價, 結果都買左好多返黎~
不過日日Fu 都唔怕會肉赤! 保濕能力同我的美麗日記差唔多!
宜家香港有專門店可以買, 不過價錢就相對貴左D~




最後想講下呢個 Nature Republic Aloe Vera 92% Soothing Gel
身邊有好多去完韓國既朋友都介紹我用呢個牌子既Aloe Vera Soothing Gel ,
有次行過D商場見到有間賣韓國護膚品既水貨店開張,
見佢賣呢個呢個Aloe Gel 好平,大約HKD $30 左右,就買左返黎試下

發現呢隻Aloe Vera Soothing Gel 香味好重,唔太敢用係面上厚Fu(怕會敏感),
暫時都係會用黎搽身體! 如果係要用 Aloe Gel ,我會推介廣源良出既蘆薈Gel 多過呢個!以上都係我個人試用後既一D 睇法供大家參考!
其實每樣產品大家用都會有唔同既效果,
所以都係要自己試清楚先係最好!最後黎返一個總結先::: 保濕能力:: (由高至低排列)
我的美麗日記 Mexico Cactus Mask  >>
我的美麗日記 Aloe Mask >>
Etude House Aloe Mask >>
美肌之誌 蘆薈仙人掌花保濕納米面膜

0 意見:

Post a Comment